piątek, 16 sierpnia 2013

8th Week Day 3 Freeletics

Pomimo, że dzisiaj rano nie miałem specjalnie za dużo energii na ćwiczenia, to 3 podejście do Artemisa zakończyło się sukcesem.
Najbardziej męczące były podciągnięcia, po 20tym robiłem je już po 3-4 po czym kilkanaście sekund odpoczywałem łapiąc oddech. Pompki dzieliłem po 8-9, a przysiady na 6x25. Ostatnie burpees zrobiłem 2x13+2x12, może już ze zmęczenia nie zawsze tak dokładnie ;-)
Wyszło ponad 6min mniej niż ostatnio i o 2min lepiej niż do tej pory!
Ale po tym zestawie potrzebowałem sporo czasu na regenerację.
Na deser dodałem jeszcze brzuszki.

Although that today morning I didn't have especially to much power to workout, my 3rd approach to Artemis has been a success.
The most exhausting was pull-ups, after 20th I did them 3-4 after which I rest for few seconds, gasping for breath. I shared push-ups on 8-9 and squats on 6 x 25. Last burpees did 2x13+ 2x12, maybe because of fatigue, not always so properly;-)
It turned out over 6min less than the last time and 2 minutes better than ever!
But after this set I needed some time to recover.
For dessert I added sit-ups.


16.08   Artemis         23:30min
            Max Sit-ups  300s/154

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz