wtorek, 29 października 2013

16th Week Day 1 (PL)

Ponieważ wciąż nie czuję się najlepiej, ten tydzień rozpocząłem od wtorkowego wieczoru, do tego zamieniłem kolejność dni treningowych - jako pierwszy dzień zrobiłem zestawy, do których wykonania nie potrzebuję wychodzić z domu.
Przy pierwszych pompkach na czas po raz pierwszy udało mi się przekroczyć barierę 50 powtórzeń :)
Jednak kolejne poszły już gorzej, może to przez to, że cały dzień leżałem w łózku.
Chwilę się wahałem czy robić burpee z lekką gorączką, ale jakoś dałem radę; pociągnąłem jeszcze brzuszki.
Niestety, po skończeniu ostatniego zestawu chwyciły mnie dreszcze, więc nie wiem jak jutro (i czy w ogóle) będzie wyglądał mój trening.


29.10   Max Pushup    100s/56
            Max Pushup    100s/43
            Max Pushup    100s/39
            Max Burpee      300s/65
            Max Situp         300s/187

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz