niedziela, 13 października 2013

14th Week Day 2 (PL/EN)

W planie był Iris + Situps Max, ale nie chciało mi się dzisiaj iść do parku, więc zamiast tego zrobiłem Venus i brzuszki, ale jako zestawy dodatkowe; Iris zrobię jutro;)
Dawno nie ćwiczyłem w domu, więc zapomniałem, żeby wcześniej otworzyć okno, no i szybko zrobiło się w za ciepło i za duszno w pokoju.
Zrobiłem dziś zestaw wraz z aplikacją Freeletics na telefonie. Znowu szlag mnie trafiał, żeby za każdym musiałem tapać "next excercise" na ekranie, chcociaż przy Venus i tak wydawało mi się to mniej uciążliwe niż przy Afrodycie.


The plan was Iris + Situps Max, but I didnt want to go to the park today, so instead of it I made Venus and situps, but as a additional workouts; Iris I'll do tomorrow;)
I haven't practiced excercise at home quite long ago, so I forgot to open the window and because of that it quickly got  too hot and stuffy in the room.
Today I made workouts with the Freeletics application on the phone. Again, I gone banannas when I had to every time tap  "next excercise" on the phone screen, although while doing Venus workout it seemed less onerous than in Aphrodite.



13.10   Venus         18:17min
            Max Situps 300s/180

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz