niedziela, 14 lipca 2013

3rd Week Freeletics - SUMMARY

W trzecim tygodniu przyszła kolej na kolejny rewelacyjny, dość intensywny zestaw cardio - Dione, po zrobieniu którego mam ochotę wypluć płuca:-)
W 3 tygodniu pojawia się również zestaw siłowy Zeus, którego niestety nie udało mi się zrobić, ponieważ nie mam w mieszkaniu drążka (nie mam też możliwości jego zamontowania). Zamiast 1x Zeus zrobiłem 2x Dione.
Opis obu zestawów można znaleźć w liście mailingowej Freeletics
W nadchodzącym tygodniu obiecuję, że kiedy tylko pogoda dopisze wybieram się do Parku Grabiszyńskiego i robię Zeusa; oprócz tego zrobię wszystkie zaplanowane zestawy na 4ty tydzień!

Pierwsze podejście do Diony robiłem na nagrzanym przez cały dzień poddaszu u Natalii w mieszkaniu w Świnoujściu, być może stąd znacznie gorszy wynik od pozostałych; potem już poszło lepiej.
Co najważniejsze - po raz kolejny pobiłem swój rekord Afrodyty - 25:10min !!! :-)
Ogromnie mnie to ucieszyło, bo pod sam koniec myślałem, że nie dam rady i zwymiotuję z wycieńczenia (w trakcie ćwiczeń nie patrzę na stoper)

Oto jak wyglądał mój 3ci tydzień Freeletics:

Data:  Zestaw:     Czas:
08.07   Dione          41:50min
09.07   Dione          36:30min
11.07   Dione          33:30min
12.07   Dione          35:45min
14.07   Aphrodite    25:10min!

4 komentarze:

  1. Czesc Michal. Tak wla, snie przegladam internet na temat Freeletics I trafilem na Twoj profil(z czego bardzo sie ciesze) . Mam pytanko odnosnie pdf. Ktore opublikowales . Czy to jest program dla kazdego czy bylo to zrrobione specjalnie dla Ciebie ? Co prawda niezaczelem jeszcze Freeletics, ale bardzo mi sie to podoba. Dzieki za odpowiedz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak napisałem w topiku związanym z plikami pdf są to oryginalne plany, które były sprzedawane przez pierwsze 6 miesięcy, dla wszystkich były te same treningi. Od około września są dostępne zindywidualizowane plany poprxez interaktywną stronę.
      Ja najpierw zrobiłem sobie 5 darmowych tygodni z bezpłatnego biuletynu Freeeltics, a potem wziąłem się za plan Siła & Cardio, tylko że trochę go modyfikowałem (dodawałem więcej ćwiczeń:-)

      Usuń
    2. Dzieki Krolu Zloty. Zaczynam Freeletics od kwietnia. Mam nadzieje ze podolam wyznaniu.

      Usuń
    3. Świetnie:)
      To napisz po pierwszym tygodniu jakie są Twoje wrażenia!

      Usuń