sobota, 22 lutego 2014

30th Week Day 1 - workouts from basic calisthenics

The beggining of this week was really tough for me and after work I felt so tired that I skipped Freeletics.
But I didn't skip my training :)
I started to looking for simple, 10-15 minutes workout that I could perform in the evening in home and where I could train different parts of the body and muscles
I found two simple workout from basic calisthenic.
Quite easy but after a long day even these workouts caused that I was sweating, exhausted .. and very pleased that my body was exercising:-)

Rebel Workout:


One&One Workout:

13 komentarzy:

  1. A już się bałem, że i Ty przestałeś ćwiczyć... Ciesze się, że byłem e błędzie!! Ćwiczenia, które pokazałeś nie wydają się jakoś bardzo ciężkie do wykonania i chyba będę skłonny spróbować bo ostatnio mam problemy z ćwiczeniami.... Od czasu do czasu robie insanity z moją żoną i też muszę przyznać, że dają nieźle w kość

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już kilka razy czytałem u Ciebie o Insanity, aż mnie nakręciłeś na spróbowanie;-)
      Znalazłem na YouTube 30 minutowy filmik pt: Insanity Day 1: Fit Test i w wolnej chwili będę chciał to przerobić. Ty też to robiłeś?

      Usuń
    2. Tak robiłem fit test i robiłem już kilka innych zestawów :) fit test też daje nieźle w kość :)

      Usuń
    3. Fit test ma zasadę sprawdzenia swoich osiągnięć całym programie jest chyba z 5 razy do zrobienia. Na chomiku znajdziesz caly program. Wrzucę go na dysk też ale potrzebuje lepsze łącze internetowe.

      Usuń
    4. Z chomika nigdy nie korzystałem, ale na YTube jest kilka filmów nagranych przez użytkowników programu Insanity, więc zacznę od nich. Jeśli jednak wrzucisz coś takiego u Siebie na Google Drive to daj znać;-)

      Usuń
    5. Muszę to zrobić ale tego jest 10GB :(

      Usuń
    6. To sporo. Czyli to jest cały program? Wszystkie ćwiczenia w planie tego programu są w formie video?

      Usuń
    7. Tak, masz 9 tygodni ćwiczeń. 6 x w tygodniu. Codziennie inny zestaw, każdy zestaw jest w formie wideo, trwa tyle ile masz ćwiczyć. Byłem bardzo sceptyczny do tej formy ćwiczeń ale ogólnie jest wporządku. Możesz się skupić na oddychaniu i robisz dokładnie to co masz zrobić. Forma motywacji też jest w porządku :)

      Usuń
    8. Brzmi naprawdę ciekawie :) Z chęcia się temu przyjrzę. Czekam aż uda się Tobie chociaż część wrzucić;-)

      Usuń
    9. Spoko, postaram się wrzucić jakąś część przynajmniej tak, żebyś mógł sobie zobaczyć :) ogólnie bardzo mnie zainteresował jeszcze jeden trening z tej samej wytwórni i w sumie tego samego gościa focus T25 :) 25 minut ćwiczeń dziennie bez przerwy :)

      Usuń
    10. A to czekam:)
      W takim razie ten program również obczaję.
      Potrzebuję jakiegoś dodatku, odskoczni do Freeletics, żeby nabrać świeżości i energii do ćwiczeń:)

      Usuń
  2. Witam, przepraszam że się wtrącam ale mam pytanie a nie wiem gdzie zapytać. Co oznacza "zakładka" finish po ukończonych ćwiczeniach w aplikacji na telefon a czas jeszcze leci i co należy w tym czasie wykonać przed zakończeniem treningu? I jak zrobić ćwiczenie z gwiazdką? w sensie jak uzyskać gwiazdkę przy ćwiczeniu? Poprawienie czasu nie wystarczy bo to tylko PB no chyba że się mylę. Dzięki i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdzie dokładnie widzisz zakładkę "finish" ?
    Bo ja widzę w aplikacji jedynie przycisk finish, który klikasz po skończonym zestawie.
    Kiedy klikniesz finish po zrobieniu zestawu, wyskakuje okienko gdzie możesz zaznaczyć gwiazdkę zanim naciśniesz ok i program zaakceptuje Tobie twój trening jako pełny.

    OdpowiedzUsuń