sobota, 22 lutego 2014

29th Week - 2 days (EN/PL)

Last two days of last week I was workoing out in the park. But I could not gather the execution of any workout form Freeletics, so I practiced primarily on the bar.
I've done 4 sets of 10-15 repetitions with a normal pullups and then wide pullups.
I practiced the abs muscles by routine created by Lazar Novovic which I found once on madbarz.com.


Ostatnie 3 dni zeszłego tygodnia ćwiczyłem w parku. Nie mogłem się jednak zebrać do wykonania jakiegokolwiek zestawu z Freeletics, ćwiczyłem więc przede wszystkim na drążku.
Robiłem kilka serii po 10-15 podciągnięć z normalnym chwytem i z szerokim chwytem.
Ćwiczyłem również mięśnie brzucha wg zestawy stworzonego przez Lazara  Novovica, który znalazłem kiedyś na madbarz.com.



From above routine I skipped only Front Lever Raises, because I can't perform this exercise yet;-)
Z powyższego zestawu pominąłem jedynie Freont Lever Raises, pnieważ na obecną chwilę nie jestem w stanie tego wykonać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz