czwartek, 16 stycznia 2014

25th Week Day 1&2 (EN)

I still have a lot to burn after Christmas gluttony so I know I need to make some burpee.
I prefer to do burpees in Max workout than in any other workout. While duing Max workout I feel that I can give everything, I feel more power.
I did 40 reps, 10s rest then 20 reps, quick rest and 23 reps - I achived new PB :))
My goal is 90 burpess
But I was so exhausted that I can't breath for next few minutes, my throat was burning.
I need to rest longer then usually and then I did Venus, but my arms was too tired after burpees so my time wasn't the best;)
Yesterday was only Maxs workouts day.
Really satisfactory day.
I fall in the end of first Max Splitlunge but despite the fact that there was still 20seconds left I reached new PB:) I reapeted this workout and did next personal record :)
I rested 10 minutes and Jackknifes and Squats - in both of this workouts I reached new PB: 47 and 219rep
During squats my legs muscles was hurting me so much that I put my hand close to my mouth and bit my finger. I know, gross ;)
Today my ass is buuurning :D
But it was worth it!



14.01   Max Burpee      300s/83
            Venus                 18:35min
15.01   Max Pushup      100s/54            
            Max Splitlunge  300/119
            Max Pushup      100s/51
            Max Splitlunge  300s/123
            Max Jackknife  100s/47
            Max Squat          300s/219

5 komentarzy:

  1. Nie potrafię tego rozkminić, że oni czegoś nie potrafią.

    Moim zdaniem powinieneś napisać do supportu Google+. Bo jak już pisałem Ci wcześniej jak ja zrobię teraz u siebie opcję komentarzy Google+ to wszystkie komentarze widnieją z dopiskiem "zarchiwizowane"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko, że Twoje komentarze zarchiwizowane, nie są komentarzami G+, tylko standardowymi (anonimy, konta gmail, wordpress itp), dlatego tak je widzisz.
      U mnie natomiast wszystkie były z G+.i po wyłączeniu tej opcji one znikają z bloggera, ale wciąż są widoczne na g+ (bo tam były zapisywane od początku) dlatego nie mogą zostać na bloggerze.

      Liczyłem jedynie na to, że można je skopiować, żeby na bloggerze byuły widoczne jako komentarze osób z kontem gmail (przecież to jakby to samo konto co g+)

      Usuń
    2. Masz rację. Nie pomyślałem o tym, że w tą stronę to działa inaczej :)

      Dziwna historia bo tak jak piszesz na wszystko logujesz się tym samym loginem, więc wydawałoby się, że Google nie będzie miało z tym problemu. Moim zdaniem nie przemyśleli tej kwestii.

      Największym błędem wg mnie jest również fakt, że mogę udostępnić s g+ każdy post ale komentarze się nie udostępniają bo nie mam tej opcji w blogerze. Dziwne i moim zdaniem problem jest łatwy do rozwiązania ale informatykiem nie jestem :)

      Usuń
    3. Na te tematy wiem jeszcze mniej niż ty, ale wydaje mi się, że więcej w tym polityki Google mającej na celu promowanie/wpychanie na siłę G+ niż ograniczeń technicznych...

      Usuń