środa, 11 grudnia 2013

20th Week Day 3 (PL)

Dzisiaj chyba ostatni taki dzień w tym roku - na dworze 10 stopni i świeci słońce:)
Podobnie jak wczoraj, dzisiaj też ćwiczyłem w towarzystwie wielojęzykowego przedszkola:D

W Poseidonie prawie udało mi się osiągnąć mój cel 5 minut;  zabrakło jedynie 3 sekund.
ale zawsze to nowy PB.
Nastepnie miałem Max Squat. Po ostatnich problemach z przysiadami myślałem że będzie ciężko.  Było ciężko,  ale wynik wyszedł zadowalający:) Chociaż do mojego wpisu z przed 3 miesięcy to mi jeszcze daaaleko.
Podczas wykonywania Dione dałem z siebie dosłownie wszystko, chciałem się zmieścić w 26 minutach. 
Nie brałem przerwy na wypicie wody,  tylko raz wytarłem twarz ręcznikiem, 2 razy po 25 sekund  odpoczywałem po 3ej i 5ej serii pajacyków, a także Leg Levers dzieliłem na dwa etapy.
Przyniosło to świetny rezultat,  ponieważ mam nowy rekord w Dione - 25:35 minut! !  
Czuję się zajebiście:-)
Tylko trochę głowa ze zmęczenia mnie boli;)

11.12   Poseidon    5:03 min
            Max Squat 300s/197
            Dione         25:35 min

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz