poniedziałek, 9 grudnia 2013

20th Week Day 1 (EN/PL)

At last last week of Freeletics Cardio & Strength Program begins.
This week I'm going to stick only to the plan, because it's week when every day I have to do some workouts.
Todays plan, for the last time during this 20 week of journey, is Aphrodite.



Zacząłem ostro i robiłem bardzo krótkie, kilku sekundowe przerwy pomiędzy każdą rundą, co mi się dawno nie zdarzyło. Jednak wysiadałem przy przysiadach. Przez tyle tygodni do każdego dnia treningowego dodawałem po kilka zestawów Max, ale nigdy nie było to Max Squats, a w samym planie treningowym przysiadów nie miałem od kilku tygodni... i mi się teraz na tym odbija. Przysiady sprawiają mi problem, ból mięśni był dość spory i tak naprawdę przerwy to robiłem pomiędzy przysiadami:/
Mimo wszystko udało się pociągnąć 30 sekund lepiej niż 3 dni temu, chociaż wciąż nie PB.


9.12   Aphrodite   18:13min

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz