czwartek, 26 września 2013

Week of "regeneration" - SUMMARY

PL
Wyjazd i moja wakacyjna dieta - każdy dzień z cornetto con nutella, crostata alla marmelatta, lodami, pizzą i pastą - spowodowały, że strasznie się rozleniwiłem, spadła mi forma i do tego jeszcze mój brzuch zwiększył objętość.
Zamiast więc realizować w okresie 16-22 września dwunasty tydzień programu Freeletics, postanowiłem, że poświęcę ten tydzień na regenerację. Niemal codziennie ćwiczyłem na drążku, 2 x się przebiegłem no i zrobiłem też kilka zestawów z FL. Niestety w wynikach widać moją kondycję z tamtego tygodnia - wypadły one bardzo słabo, niektóre wręcz tragicznie, jakbym się cofnął o 2 miesiące do tyłu. To najlepszy dowód  na to, że rezygnowanie z planu treningowego i zmiana w odżywianiu drastycznie wpływają na wyniki.

EN
Trip and my holiday diet - every day of the cornetto con nutella, crostata alla marmelatta, ice cream, pizza and pasta - made me terribly leziness, I dropped my form and the worst thing my belly becomes bigger..
So instead of carry out during the period 16-22 September 12th week FL program, I decided to devote this week to recover. Almost every day I practiced on the bar in the park, 2 times I ran well and did a few sets of FL. Unfortunately, you can see the results of my condition from that week - they fared very poorly, some downright tragically, I almost stepped back about two months back. This is the best proof that the forgoing training plan and a change in diet drastically affect the results.

Data    Zestaw    Czas
17.09   Poseidon     4:50min
18.09   Aphrodite    22:56min
19.09   Metis          5:12min
20.09   Artemis       23:22min
            + 5,6Km Run
22.09   Poseidon     5:15min
            +4,9Km Run

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz