sobota, 28 września 2013

12th Week Day 3

Z rana 6 st Celsiusza zachęcało do wyjścia do parku, ale z drugiej strony po wypiciu kilku kieliszków wina wczorajszego wieczoru rześkie powietrze było mi potrzebne.
Postanowiłem że zrobię wszystkie 3 zestawy za jednym zamachem, ponieważ nie mam dzisiaj możliwości wyjść drugi raz do parku.
Najpierw Posejdon, w którym wciąż nie mogę zrobić postępu. Może to jednak wina tego że na wczorajszą kolację do wina zjadłem smażoną rybkę i ponad 20  małych grzanek (były tak pyszne;-).
Krótka przerwa i ruszyłem z Zeusem.
Pierwsze dwie rundy poszły super, ale potem już opadłem z sił- 5 min nawet po krótkim Posejdonie to dla  mnie za krótka przerwa.
Potem Iris. Już po pierwszym kilometrze wiedziałem, że czas będzie słabszy niż za pierwszym razem. Trzeci zestaw dzisiejszego dnia dał się mocno we znaki moim mięśniom ramion i nóg, w czasie climbersów trochę kląłem pod nosem. Jak uświadomił mnie Artur - "Ból trwa tylko chwilę". Czas wyszedł bardzo słaby, ale mimo wszystko lubię ten zestaw;)

EN
In the morning 6C degree encouraged to go to the park, but on the other hand, after drinking a few glasses of wine last night fresh air was all I needed.
I decided that I would do all three sets in one go, because I won't go out today again in the park.
First Poseidon, which I still can't make progress. Perhaps this is the fault of that on last night dinner with wine I ate  fried fish and more than 20 small croutons (they were so delicious;-).
A short break and went on Zeus.
The first two rounds went great, but then I sank to force-5min even after a short Poseidon for me is too short break.
Then Iris. After the first km I knew that the time will be weaker than the first time. The third workout today was a hard on my arm and legs muscles; while doing climbers I swearing a little bit. As Arthur reminded me then - "The pain lasts only a moment.". Workout time came out very weak, but still I like this set;)



28.09   Poseidon   5:17min
                 (5min break)
            Zeus         19:58min
                (15min break)
            Iris            40:32min

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz