niedziela, 16 marca 2014

31th week - Pyramid workout (PL)

Ostatnio rzadko zamieszczałem wpisy na blogu, bo i rzadziej ćwiczyłem.
Było to spowodowane zmianą trybu życia.
Do tej pory najczęściej ćwiczyłem z rana, nawet o 7:00. Mój organizm tak bardzo przyzwyczaił się do porannych ćwiczeń, że to właśnie rano mam w sobie najwięcej energii.
Miesiąc temu podjąłem pracę, którą najczęściej zaczynam od rana, więc na ćwiczenia mam czas wieczorami. Dla większości osób to zapewne norma, mi jednak ciężko było się zabrać za ćwiczenia.
Nie chciałem jednak robić sobie przerwy od całkowitego ruchu. Potrzebowałem szybkiego zestawu na wszystkie partie mięśni, do którego będę mógł się zabrać po dniu pracy, obiedzie, kawie itp ;-)

 Znalazłem zestaw zwany Piramida:
 
To były mniej więcej ćwiczenia, których potrzebowałem.
Dokonałem w nim małej zmiany -> Po przysiadach dokładałem jeszcze 20 pompek, a zamiast plunk jumps-in robiłem burpee :-)
W zależności od energii wybierałem sobie ilość setów do powtórzenia.

4 komentarze:

  1. Niezły zestaw :) aż ma się ochotę zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz co, wtedy wydawał się łatwy, bo nie miałem na nic siły. Po całym tygodniu z Freeletics powyższy zestaw robi się za lekki :)

      Usuń
    2. Jest on też w Focus T25, więc za jakiś czas się przekonam :)

      Usuń
    3. Dokładnie ten zestaw jest w tym T25? Nie wiedziałem, że to pochodzi z tego programu, znalazłem ten zestaw gdzieś na wykopie...

      Usuń